|reklama|
biliardové stoly

Nový starosta vzíde zo štyroch kandidátov:

2014-09-26 Hodnotenie článku [318] +|- [178]

Dvaja nezávislí a dvaja kandidáti konzervatívnych politických strán zabojujú o kreslo starostu.

Miesto pre príspevok k článku:

Sem napís druhú čast názvu obce Lipt. Sliače s prvým velkým písmenom a mäkče?om:


Meno:

Text:




Prispevky k clanku

Peter Juráš: 2014-11-16 Hodnotenie príspevku: [30] +|- [26]

Za podporu v mojej predvolebnej kampani patrí veľká vďaka v prvom rade mojej manželke. Za spolupatričnosť a veľkú pomoc ďakujem aj mojím deťom, blízkym príbuzným a priateľom. Zároveň mi je ľúto, že som vystavil svojich najbližších veľkému stresu. Zo srdca ďakujem mojím voličom. Chcem vám povedať, že nie som sklamaný. Dôležité je, že do našej obce prichádza zmena dúfam, že k lepšiemu. Sľubujem vám, že ako poslanec obecného zastupiteľstva urobím aj ja preto všetko. Za diskusiu a prejavenie názoru chcem poďakovať aj vám mladí priatelia. Napriek tomu že každý človek má právo na svoj názor je smutné a na škodu, že niektorí prejavili názor v anonymite spôsobom nekultúrneho prejavu. Ak chceme meniť svet k lepšiemu musíme v prvom rade začať od seba. Vtedy začne prichádzať pravé ovocie života a to nám všetkým z celého srdca prajem. Peter Juráš


Miriam Gálisová: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [26] +|- [14]

Tatiana, ze sa rozculujes....tipujem, ze vacsina anonymov su bud samotni kandidati, alebo ich pribuzenstvo a umelo tu robia akoze hysteriu z letaku a budu anonymne osocovat a urazat, a robit akoze priaznivu atmosferu tym ktorym kandidatom....ako, ked mam nazor, tak sa poden podpisem a stojim si za nim...boja sa? nemozu? lebo by cela bublina praskla o tej tlupe imaginarnych podporcov v diskusiach praskla? tie prispevky netreba ani citat...kto chce, vyjadri sa k veci verejne a nehanbi sa za podporu ci kritiku kandidata...inak, zda sa mi, ze tvojho otca kritizuju najma anonymy...hmmmmm, zahada :)


Tatiana Pohorelá: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [32] +|- [26]

Ja si osobne myslím, že táto stránka je úplne zbytočná, lebo sa tu nik pod svoje príspevky nepodpisuje vlastným menom a len vŕtate jeden do druhého a pritom to môžu byť dve osoby ktoré píšu veci ktoré sa im momentálne hodia. Každý musíme začať od seba počnúc komunikácie a prejavovania názorov ináč sa to v našej obci k lepšiemu nikdy nepohne a je to na škodu...


ANO: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [26] +|- [24]

Je na case zavesit tu hnusnu kozenu vesticku a fukaciu harmoniku kdesi na klincek a pobrat sa kade lahsie!


Anicka: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [33] +|- [27]

Ja som bola na vaskach.., ale po rannej pošte som rozhodnutá... Treba urcite zmenu


Ja: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [35] +|- [27]

Ondrejka je podla mna chorý človek... Mal by sa dat liečiť...


Ja: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [35] +|- [27]

Ondrejka je podla mna chorý človek... Mal by sa dat liečiť...


Fero: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [36] +|- [27]

Moratorium začalo dnes o 7.00 ráno ty tupá hlava!!


Vlado: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [36] +|- [27]

Viem kto by mu s tým mohol pomoct len smola ze ho neznáša tak ze nič z toho


IX: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [36] +|- [27]

Už mu len zostava rozhodiť anonymne letáky po dedine :)))


Miro: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [36] +|- [27]

Andrej dosť možné dnes lietal po dedine ako krava nakazena BSE :)


Andrej: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [36] +|- [27]

A ja mám zas taký pocit ze všetky negatívne príspevky proti Jurasovi tu píše práve Ondrejka pod rôznymi menami nakoľko už inú možnosť ani veľmi nemá..a schizofrenicky si tu sám so sebou vypisuje :D


Marek: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [36] +|- [27]

Taký postreh k príspevku od Goliáša. Ja si myslím, že ešte väčšia drzosť je písať niečo, na základe toho, že si „myslím“ že je to tak v zákone a tým osočovať druhého aj keď si to dopredu nepreverím. Nakoľko volebné moratórium začína 48 hodín pred začiatkom volieb. Najskôr dvakrát meraj a potom rež. Nechcem si tu zastávať ani jedného z kandidátov, každý má svoj rozum podľa ktorého by sa mal rozhodnúť a voliť si zástupcu obce podľa svojho srdca. Zároveň je veľmi dôležité v sobotu prísť vyjadriť svoj názor, aby bol zástupcom obce človek, ktorý má podporu čo najviac občanov, potom už bude na zbytočné reči neskoro. Ja len toľko


Goliáš: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [43] +|- [27]

Volebné moratórium začalo dnešnou polnocou!!!! Nechápem ako si pán Juráš može dovoliť vhadzovať do schránok ľudí po polnoci svoje "bulletiny" je to drzosť najvyššieho zrna tlačiť sa ľuďom do... a ešte k tomu porušovať zákon!!! Sliačania vzchopte sa a nedávaajte mu podporu. A taktisto nevolte KDHakov ktorí sa skrývajú za cirkev!!!!


ano: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [43] +|- [27]

1


Anna: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [43] +|- [27]

posledný leták pána kandidáta Juráša je akurát tak dostatočný prejav nenávisti a zášte. Zatiaľ to vypadá akože len voči osobe súčasného starostu. Ale ak sa takto prejavuje voči nemu a doterajším poslancom, ktorí so starostom doteraz spolurozhodovali, čo môžeme očakávať, keď bude starostom on? Nenávisť splodí iba nenávisť a čo sa z toho zrodí? Kto seje vietor, búrku bude žať.


Lucia: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [38] +|- [22]

Ivana myslim že sama nevieš co hovoríš podložene fakty ktoré ?


Ivana: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [45] +|- [27]

Jaj, Sliačania, poukazoval a nielen on, bolo nás oveľa viac, ale niekto má radšej klapky na ušiach a očiach!? Alebo sú to veci, ktorým ťažko uveriť? Či sa mali dať priebežne tlačiť letáky počas celých štyroch rokov?! Môj názor je ten, že jednoducho treba vychádzať zo súčasnej stiuácie a to, čo zverejnil pán Juráš sú podložené fakty a nie ohováranie.


Olga: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [37] +|- [25]

Ak je povinnosťou kresťana poukázať na neprávosti a nečestnosti, prečo ten istý kresťan za celé štyri roky nepoukazoval na nič ? Vtedy ešte nebol kresťan? Alebo vtedy ešte nevedel, že sa kresťanskými zásadami bude obhajovať iba vtedy, keď sa bude vtierať chudákom voličom ?


re IV: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [45] +|- [27]

Neviem o ziadnom dalsom protikandidatovi sucasneho starostu, ktory by sa obcanom prezentoval ohovaranim a zavadzanim - ak niekto nema patricne vedomosti a asi ani schopnosti, ako to zakryt, mal by svoju kandidaturu zvazit a radsej sa vratit z kratsej cesty.


Iv: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [37] +|- [25]

Takto by sme mohli rozoberať každého kandidáta


Čitateľovi: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [46] +|- [27]

neúcta podľa mňa je to, keď niekto ani zďaleka nie je zorientovaný v problematike samosprávy a svojich spoluobčanov zavádza hlúpymi sľubmi, ktoré reálne nevie ani odôvodniť a nebude ich ani môcť splniť. Minimálne spomínaná teória referenda má svoju zákonnú legislatívu. Keby mohlo v referende rozhodovať 50% občanov, nie voličov, to by teda rozhodovať mohli aj deti ? Lebo aj deti sú občania. Nie všetci sme schopní všetkého, vážme si teda jeden druhého. Tú neúctu k nám cítiť práve po prečítaní toho populistického letáka od pána kandidáta.


Čitateľ: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [47] +|- [27]

Už to tu niekde odznelo, je povinnosťou kresťana poukázať na neprávosti a nečestnosti. Nebol hodnotený p. starosta ako človek, jeho osobný život, ale to, čo robil ako verejný činiteľ.


Lenka: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [47] +|- [27]

Súhlasím s názorom ktorý je v príspevku čitateľovi. Nie kresťan a človek so skúsenosťami by sa takto nemal chovať inak to bude to iste co tu uz mame, len samé špiny a poukazovanie na iných !!!!!


Čitateľ: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [47] +|- [27]

Každý má svoj uhol pohľadu, pre niekoho objavenie Ameriky a ohurovanie, pre niekoho nevyhnutné kroky na posun dopredu. Znevažovať niekoho a tvrdiť, že je to zmätok len preto, že na referende sa má zúčastniť 50% predpokladám občanov, nie voličov ? Z tvojích slov cítiť neúctu.


Čitateľovi: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [45] +|- [27]

na doplnenie: táto obec určite potrebuje zmenu. Potrebuje, aby ju viedol človek, ktorý ju bude patrične reprezentovať, človeka rozhľadeného a bez zbytočných predsudkov. Pán Juráš ale nie je tá správna voľba.


Čitateľovi: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [51] +|- [27]

na doplnenie: táto obec určite potrebuje zmenu. Potrebuje, aby ju viedol človek, ktorý ju bude patrične reprezentovať, človeka rozhľadeného a bez zbytočných predsudkov. Pán Juráš ale nie je tá správna voľba.


Čitateľovi: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [44] +|- [27]

práve spomínaný pán Juráš nemá ani šajnu o tom, na čo sa dal!!! Svoj program postavil iba na negatívnom zhodnotení všetkého čo tu je, a aj to má iba z počutia. On má asi pocit, že objavil Ameriku. Ohuruje finančným auditom, referendami a obecným podnikom. Obec pritom každoročne niekoľkokrát povinne odovzdáva účtovné výkazy ministerstvu financií. Ak by bola pravda, čo tvrdí p. Juráš o zlej finančnej situácii obce, tak by na to tí ministerskí už určite prišli, nemyslíte? Keby sám tušil, čo znamená referendum, tak by na to nenamotával ľudí, pretože je to nereálne. Referendum je totiž platné iba vtedy, keď sa ho zúčastní minimálne 50% voličov. Eurofondy podľa neho netreba riešiť politicky - on má na to ale svoj patent - cez 2 roky pôsobiaceho občana v parlamente. Parlament je neutrálna pôda? Samé protirečenia bez koncepcie. Zmätok nad zmätok ...


Čitateľ: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [54] +|- [30]

Pán Juráš si doteraz všetko dokázal vybudovať sám (a nebolo toho málo), prečo by pre inžinierske siete kandidoval na starostu?!?! Že to vôbec niekomu napadlo...


Vladimír Klačan: 2014-11-06 Hodnotenie príspevku: [112] +|- [38]

Ja a ani jeden kandidát na poslanca nie sme členmi politickej strany. Pozývam Vás na osobné stretnutia s občanmi, kde okrem iného vysvetlím aj našu kandidatúru s podporou strany SIEŤ.


jacmen: 2014-10-27 Hodnotenie príspevku: [130] +|- [45]

Sa az hanbim co tu citam . Dufam ze takto retardovane neuvazuje väcsina obce.. tradicna rodina,riadit sa Bohom ? To sme v stredoveku ? Ci sa ide volit papez? Pozriem sa co to je za clovek,aku ma minulost co uz dosiahol a nech je to aj ateista budem ho volit.


sliace.sk: 2014-10-26 Hodnotenie príspevku: [133] +|- [47]

Pokiaľ viem tak ani jeden kandidát strany SIEŤ nie je členom strany. Sú to nezávislí kandidáti nominovaný stranou. Zo zákona môže štatny zamestnanec kandidovať aj na kandidátke politickej strany ale nemôže byť členom.


Ernest: 2014-10-25 Hodnotenie príspevku: [134] +|- [47]

dobrý deň prajem, ako je možné, že za stranu SIEŤ kandiduje na poslanca človek, ktorý je zamestnaný v štátnej správe (ZVJS)???


Fero: 2014-10-21 Hodnotenie príspevku: [154] +|- [57]

Co ma s tým Boh?? Jedine ak to ze terajší starosta sa akurát tak tvári. Odporúčam sa prísť pozrieť niekedy na zastupiteľstvo a otvárali by ste oči čoho je schopný pán ´´Božský ´´ arogantnejsi človek sa ťažko nájde v celej dedine! A to co doraba on s kresťanstvom nemá co robit len sa zan schovava a robí mu poriadnu hambu! Hocikto iný len už nie táto pretvarka!!


...: 2014-10-18 Hodnotenie príspevku: [154] +|- [93]

Rudolf to máš pravdu konečne si už poriadne vyberme..čiže nie to čo bolo do teraz...a Boh by nám mal byť prvoradý ale nie tak, že sa niekto skrýva za kresťanstvo tým že je v KDH..aj keď pán starosta kandiduje pod 500 inými stranami s nádejou, že ho tým pádom budú všetci voliť..


ABC: 2014-10-15 Hodnotenie príspevku: [155] +|- [93]

Rudolf, ostatní kandidáti sú proti tradičnej rodine ? Podľa abecedy: Neviem prečo by som mal voliť M.Friča,keď vidím ako rýchlo po páde Eurofondov a štátnych zákazok pre SNS sa zbavil svojich bývalých zamestnancov, kolegov, ktorí mu pomohli v SNS. Čo keď sa bude podobne správať aj v obci ? Alebo by potreboval urobiť cestu a ostatné inž. siete k synovmu domu ? Pán Juráš - mám pocit, že potrebuje poťahať inžinierske siete k rozparcelovaným pozemkom v Strednom Sliači oproti J.Moravovi. Z V. Klačana mám celkom dobrý pocit, len mi vadí, že kandiduje ako stranícky kandidát. Súčasný starosta má veľkú šancu, lebi tí jeho pätolízači ho budú tvrdo podporovať - ale už by bolo načase aby išiel z funkcie preč. Takže si musíme každý zvážiť,ako sa rozhodneme, aby bol zabezpečený rozvoj našej obce.


Rudolf: 2014-10-13 Hodnotenie príspevku: [169] +|- [95]

Ľudia konečne si poriadne vyberme! Vsaďme na tradičnú rodinu a zvolme Pána Ondrejku. Kresťanstvo je odjakživa silnou výsadov našej dediny. Boh vám musí byť prvoradý.