|reklama|
biliardové stoly

8 rokov (ne)úspešného starostu:

2014-11-07 Hodnotenie článku [299] +|- [225]

Osem rokov je dlhá doba. Deti dospejú, vyštudujú školy. Niekomu začnú rásť fúzy, niekto postaví dom, niekto splodí a vychová deti. Úspech sa dá hodnotiť rôznymi spôsobmi.

Miesto pre príspevok k článku:

Sem napís druhú čast názvu obce Lipt. Sliače s prvým velkým písmenom a mäkče?om:


Meno:

Text:




Prispevky k clanku

onyx: 2014-12-07 Hodnotenie príspevku: [26] +|- [23]

vela razy som bol toho svedkom ako sa tam kradlo


pre ONYX: 2014-11-18 Hodnotenie príspevku: [48] +|- [45]

si tam robil?


pre ONYX: 2014-11-18 Hodnotenie príspevku: [48] +|- [45]

si tam robil?


Onyx: 2014-11-18 Hodnotenie príspevku: [48] +|- [45]

Na urade sa kradlo. Vsetci tam kradli


...: 2014-11-17 Hodnotenie príspevku: [48] +|- [45]

Nazor podla mna by si mal po kanaloch chodit ty..


Názor: 2014-11-17 Hodnotenie príspevku: [49] +|- [45]

Zhovadil sa v prvom rade Ondrejka jeho chovanim sa za 8 rokov ! Tak ze on tak môže chodiť po kanáloch. Juras napísal len to čo všetci vedeli a nemali gule mu to natrieť. A on si najivne myslel ze mu to všetko prejde a zas tu bude ďalšie 4 roky! Myslim ze účel bol splnený ..


NÁZOR: 2014-11-17 Hodnotenie príspevku: [49] +|- [45]

Chcel som volit Jurasa... ale po precitaní jeho platku som zmenil názor.. ten clovek musí mať poriadne hrubú hrošiu kožu aj žalúdok. Takto sa zhovadit na staré kolená. Byt ním chodím po kanaloch


otazka: 2014-11-17 Hodnotenie príspevku: [49] +|- [45]

co za posledne roky urobil p,Juras pre obec cim sa prezentoval ale to vlastne napisal nic lebo tam bol Ondrejka


...: 2014-11-17 Hodnotenie príspevku: [50] +|- [46]

Precitaj si prvy letak poprosim...koncim s touto diskusiou lebo kazdy ma svoj nazor a bude si ho hajit..ja viem aky je pan Juras a budem si ho vazit aj nadalej..odomna ma palec hore...nik sa neodvazil povedat to o com si vsetci suskali potajme..a naslubovat moze kazdy kandidat co mu na rozum zide..otazne je kolko z toho splni..


jano: 2014-11-17 Hodnotenie príspevku: [50] +|- [46]

To je sice pekne ale mal prezentovat seba a nie kritizovat ineho


...: 2014-11-17 Hodnotenie príspevku: [51] +|- [46]

JANA uvolni sa a volne dychaj..cele sliace vedia ze v tom letaku je pravda..hlasy pana jurasa hovoria za vsetko..mal podporu tych za ktorich to bolo konecne povedane nahlas..


Jana: 2014-11-16 Hodnotenie príspevku: [53] +|- [46]

Pán Juráš, považovala som Vás za dôstojného človeka, ale Váš predvolebný materiál vo mne vyvolal hlboké sklamanie. Odvolávate sa na nekresťanské princípy starostu, pritom celý Váš článok je plný osočovania až nenávisti. Netvrdím že pán Ondrejka nemá žiadnu chybu, ale pre túto dedinu urobil veľmi veľa a zaslúži si aspoň trochu úcty a vďaky. Novému starostovi prajem veľa šťastia vo svojej funkcii.


keram: 2014-11-16 Hodnotenie príspevku: [53] +|- [46]

Veru hanba tym lemram co nedali vysledky nechce sa im nic. Hlavne ze ma ten rozhlas zobudil este ze ho mame


večne nepokojným :): 2014-11-16 Hodnotenie príspevku: [53] +|- [46]

na obecnej stránke boli výsledky zverejnené 16.11.2014 o 01,20 hod., tj. po podpísaní zápisnice. Až potom boli vyhlásené v obecnom rozhlase Ďakujeme za pochvalu


anonym: 2014-11-16 Hodnotenie príspevku: [56] +|- [46]

Inak opät sa ukazuje aka je tato stranka potrebna. Asi kazde mesto, obec ma na svojom webe vysledky volieb alebo aspon na fb.... su tri hodiny poobede a na nasej oficialne stranke je o tom holy prd. Hanba. Hlavne ze to o pol druhej roztrubil rozhlas


...: 2014-11-16 Hodnotenie príspevku: [56] +|- [46]

JANSO tak to proste chodí..keby vyšnania nevolili vyšňanov tak by to dopadlo inak...hlavne že je zmena..po čase uvidíme aká..


janso: 2014-11-16 Hodnotenie príspevku: [56] +|- [46]

...a teraz trosku konspiracii...jeden sa spoji s druhym...aby vysachovali tretieho ;)


Anonym: 2014-11-16 Hodnotenie príspevku: [57] +|- [46]

Keket už len to ako si sa podpísal hovorí za všetko


Peter Juráš: 2014-11-16 Hodnotenie príspevku: [57] +|- [44]

Za podporu v mojej predvolebnej kampani patrí veľká vďaka v prvom rade mojej manželke. Za spolupatričnosť a veľkú pomoc ďakujem aj mojím deťom, blízkym príbuzným a priateľom. Zároveň mi je ľúto, že som vystavil svojich najbližších veľkému stresu. Zo srdca ďakujem mojím voličom. Chcem vám povedať, že nie som sklamaný. Dôležité je, že do našej obce prichádza zmena dúfam, že k lepšiemu. Sľubujem vám, že ako poslanec obecného zastupiteľstva urobím aj ja preto všetko. Za diskusiu a prejavenie názoru chcem poďakovať aj vám mladí priatelia. Napriek tomu že každý človek má právo na svoj názor je smutné a na škodu, že niektorí prejavili názor v anonymite spôsobom nekultúrneho prejavu. Ak chceme meniť svet k lepšiemu musíme v prvom rade začať od seba. Vtedy začne prichádzať pravé ovocie života a to nám všetkým z celého srdca prajem. Peter Juráš


Keket: 2014-11-16 Hodnotenie príspevku: [57] +|- [46]

Anonym si pekný keket zatrpknuty keby juras nevypustil ten leták tak ten picko Ondrejka sa nam teraz všetkým skeri do ksichtu a je tu ďalšie 4 roky tak sa spamataj a netrep !! Podstatne je ze ten trapko už skončil. Je jedno kto tam je nebude to mat ľahké hlavne ze bude kľud. Pozdravujem Jana opäť druzstevnika :)))))


...: 2014-11-15 Hodnotenie príspevku: [57] +|- [44]

AAAuto dovol sa mi zasmiat...uz nech je po volbach lebo pol diskusneho fora nemoze v noci spavat..


aaauto: 2014-11-15 Hodnotenie príspevku: [57] +|- [44]

anonymus. Milan Frič už nejaký ten rôčik neni v SNS! Aj tak si myslím že je to jediný kadidát vhodný na starostu. ziadne ohovaracky ani nic najlepsia kampan, ma moj obdiv a moj hlas


Anonym: 2014-11-15 Hodnotenie príspevku: [57] +|- [44]

Tak za prvé doučte sa čo to je moratorium sem môžem aj nadalej písat ku kandidatom co chcem . Tatiana pises ze stranka zbytocna. Podla mna je tato stranka potrebna lebo je nazivisla od vedenia obce co sa o focialnej povedat neda takze sa tu dozviem aj to o com sa normalne mlci. Na margo diskusii.. sme sa na internete ani ked sa niekto podpise menom nemate istotu ze to je ozaj ten clovek. A mozno sa tu niektori nepodpisu preto lebo.. no lebo sme v sliaci v baste ohovarania a hejtu. Nedivil by som sa keby niekto napise na nejakeho kanditata negativny nazor a o dva dni sa dozvie ze ludiav dedine hovoria ze o niekom doslova pisal ze je kkt a bez vynechanych pismen. A na tie reci ze hlavne sa modlime a atd na to nemam proste slov presne preto je to tu tak v prdeli a takto to tu vyzera a niektori ludia si robia co chcu lebo vedia aka je to mentalita staci sa ukazat v kostole a ludia hned klucik od rozumu hodia do rieky a vsetko je v poriadku. Suma sumarum ani nemam ist chut volit.. Juras najväcsia antikampan Klacan siet Ondrejka tu netreba ani spominat preco nie Fric tam sa mi nepaci to sns ani moc o sebe nedal vediet ale ako jediny do toho nepchal nabozenstvo jemu by som najviac veril ze tu nechce oblbovat Novy starosta dufam hlavne bude podporovat sporty,aktivity v dedine podla vysledkov a nie podla toho na co sa pride pozriet najviac ludi(miestnzch stamgastov a !$ rocne dievcatka) a hovno y toho


Belmondo: 2014-11-15 Hodnotenie príspevku: [58] +|- [42]

hlavne chodte volit !!! ale nie kdhakov a inych prizivnikov!!! hyeny


...: 2014-11-15 Hodnotenie príspevku: [58] +|- [42]

MAŤO sa mi zdá že si nečítal jeho prvý leták. Je ľahké nasľubovať ale z čoho by sa to realizovalo keď sme asi 4tá najzadĺženejšia obec na liptove? Teraz treba veeľmi citlivo zvažovať ako nakladať s financiami...


...: 2014-11-15 Hodnotenie príspevku: [57] +|- [41]

SLIAČAN predsa podľa toho kto bude kandidovať😂😂;-D


Sliačan: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [59] +|- [41]

som zvedavý kto si to zas o 4 roky odskace


Marek: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [59] +|- [41]

VOLATE JURASA! ON BUDE NAJLEPSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Olina: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [58] +|- [43]

Pre Tiez idem volit. Asi som sa zle a neuplne vyjadrila, ano suhlasim s tym, ze treba hladiet aj na to, ako to "svoje" v pracovnej oblasti clovek dokazal. tato teoria automaticky diskvalifikuje dvoch kandidatov. zostava Juras a Klacan.nuz, babo rad.len sa pytam, cim ma mal presvedcit Vlado, co je v nom resp. v tom co dokazal take, aby som ho volila. v mojom pripade je vyber jasny. argumenty nepustia


tiež idem voliť: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [58] +|- [41]

Nechcem ťa pomýliť, ale voliť podľa toho, čo niekto dokázal je dosť slabý argument. To tu máme teraz. Ak sa stotožním aj s tým, že ako to dokázal, to už je lepšie. Že či napríklad po cudzích chrbtoch, alebo svojimi schopnosťami.


Olina: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [59] +|- [46]

a za co ine? za pekne oci? ja sa rozhodujem podla toho, co ktory kandidat dokazal doteraz, hlavne v pracovnej oblasti. cim inym sa mam riadit, volim niekoho, kto bude riadit obec. a u Klacana ma prekvapuje, ze sa dal dokopy so Sietou.treba dalsieho, co bude posluchat nejake politicke struktury v pozadi? Rado Prochazka sa vyfarbil po prezidentskych volbach. tak naco pokusat s dalsou spinavou velkou politikou. u mna a mnohych dalsich sa tym diskvalifikoval


???: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [59] +|- [38]

Olina, to akoze volime niekoho za jeho zasluhy ???????


info: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [37] +|- [18]

ja si pamatam casy ked boli vsetci kandidati okrem mladeho klacana vsetci dobrí kamosi


Olina: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [59] +|- [46]

mam dotaz...co take vykonal Klacan, ze je tu velebeny ako svaty obrazok? konkretne v com je akurat on ten nas uzasny buduci hospodar? lebo ja netusim...co dokazal terajsi starosta, to vieme (a ano, je to pekne opisane v letaku pana Jurasa, tiez nejako chybaju argumenty na jeho obhajobu, ze co od namestia po teror na urade skrz Panenku Mariu vykazanu z kostola atd atd nie je pravda, len same dristy o tom, aka je to tazka funkcia a ake je to nekrestanske vobec sa opovazit na to upozornit, na jeho kiksy a pychu...), takisto dalsi dvaja kandidati, nech si to prehodnoti kazdy sam...ale co Vlado? lebo ja neviem...keby kandidoval stary Klacan, klobuk dole, volim hned a myslim si, ze mozno by ani Juras nekandidoval, z ucty k priatelstvu a kvoli tomu, zeby mal koho volit....ale takto?


jano sliacky: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [58] +|- [33]

napiste sem aspon jedneho starostu co poznate s ktorým su ludia spokojny FB je plny kritiky ci už primatorov alebo starostov nikde som sa nestretol so spokojnostou ,každý je zlodej,karierista, panovacný atd atd a pred 4 rokmi nebolo lepsieho kandidata pod slnkom a teraz vsade nespokojnost podpisal som sa ale mam 4 alebo 5 menovcov tak si vyberte ked už ide o ten podpis


Jozef Frič: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [65] +|- [46]

Nerozumiem, prečo niekomu vadí, keď tu niekto vyjadrí svoj názor na niekoho. Realita demokracie je predsa o tom, či? Či rodinní známi kandidáta očakávajú, že odteraz,ak nechceme to čo tu máme, budeme prikyvovať iba jemu??? Starosta obce musí vedieť prijať aj kritiku. Inak by to bolo iba o ňom. Zasa bez nás.


Miriam Gálisová: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [67] +|- [46]

No ked nezverejni svoje meno, tak nie je zodpovedny, za to co napise....asi to ma svoju pricinu, ze sa taky diskuter hanbi? boji? ine tlaky a priciny? nemoze povedat svoje meno, lebo by cosi vyslo najavo? ze si tu niekto anonymne nahana body a simuluje naladu medzi volicmi? vyberte si sami....toto nie je nejaka anonymna diskusia na pokeci o nejakej kravine...vyjadrujete sa ku konkretnym ludom - kandidatom, resp. k situacii v obci...tak majte aspon tolko guraze, ze sa pod SVOJ nazor podpisete....tot vsjo


vodič: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [60] +|- [39]

Niektorý z Vás asi nepochopilo zmysel ´´diskusného fóra´´. Človek nemusí mať zverejnené svoje meno. Samozrejme každý si je zodpovedný za to, čo uverejní.


Miriam Gálisová: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [61] +|- [42]

ano, lahko sa pise pod anonymnym menom....v podstate za kazdym matkom, jurkom, evkou, zuzkou moze byt samotny kandidat alebo syncek kandidata alebo dceruska kandidata, takze take prispevky je zbytocne aj citat :) vsak majte gule a podpiste sa pod svoj nazor....nie som Sliacanka (akurat po predkoch, na co som hrda), ale ludia v nej su mi blizki a ja dufam, ze budu mat v sobotu rozum a velmi zvazia, koho budu volit...maju sancu zvolit si dobreho cestneho starostu.....dozrel cas na zmenu a je na vas, na aku....tak volte mudro...este pripomienka, moratorium je od 7 rano (takze nikto zakon neporusil) a treba si spomenut ake letaky a kedy roznasal terajsi pan starosta....kto akou zbranou bojuje, takou schadza...


Maťo: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [68] +|- [46]

Pre Janku: niesom ani Vlado ani nijak blizka osoba dokonca p.Klacan ma velmi pravdepodobne ani nepozna (a este som v mojom predchadz. prispevku napisal ze mu nechcem robit promo,preco by som aj mal?) dalej nikoho v tom prispevku neurazam,neosocujem lebo to nie je moj styl len som vyjadril nazor a uz vobec niesom typ velkej huby po krcmach resp.cukrarnach :) .... p. Jurasa si vazim,dokazal naozaj dost ale preco strategia taka aku zvolil,mam ho nebodaj volit preto ze pomenoval veci kt.aj tak vsetci vedia,kiezby tolko energie kolko do tych riadkov vlozil(a verim ze jej nebolo malo) vlozil svoju predstavu o vedeni obce(nevylucujem ze by na zakl. toho siel moj hlas jemu) ...kritizovat treba,lebo to spolocnost posuva dalej ale nie tak ze skritizujem a nic ine neponuknem(napad,predstava atd.) ...berte tento prispevok ako moj nazor,neutocte ale presvedcte ma o opaku :) peace


Ivana Jacková: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Myslela som mlčať rovná sa zaokrývať, prepáčte.


Ivana Jacková: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Súhlasím s Tatianou, chcela by som však vyjadriť svoj postreh, konkrétne k poslednému letáku od p. Juráša: Ľudia sa pravdepodobne názorovo rozdelili na dve skupiny. Tí prví uvedené skutočnosti chápu ako ohováranie. Možno aj preto, že to, čo sa v ňom píše je na neuverenie. V druhej skupine ľudí - ktorí s p. Jurášom súhlasia a spomínaný leták ich potešil - môže byť (nielen)každý, kto si dovolil p. Ondrejkovi akokoľvek protirečiť, povedať mu iný názor, či urobiť niečo, čo sa mu ako starostovi nepáčilo alebo mu vidieť "do karát". Ja osobne si myslím, že mlčalo sa dosť dlho (s výnimkou anonymného nespokojného občana) a v tomto prípade nemlčať rovná sa zaokrývať. P. Juráš to vzal na svoje plecia, ale hovorí z duše mnohým.


Tatiana Pohorelá: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Ja si osobne myslím, že táto stránka je úplne zbytočná, lebo sa tu nik pod svoje príspevky nepodpisuje vlastným menom a len vŕtate jeden do druhého a pritom to môžu byť dve osoby ktoré píšu veci ktoré sa im momentálne hodia. Každý musíme začať od seba počnúc komunikácie a prejavovania názorov ináč sa to v našej obci k lepšiemu nikdy nepohne a je to na škodu...


Lubomira Bartikova r. Gejdosov: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Mily Rado neviem aky, ano presne to iste som hovorila aj ja. Uplne suhlasim, ALE rozdiel je v tom, ze ak niekto kandiduje na starostu, tak by nemal LEN kritizovat(ako ja) ale aj sa nejako pricinit o napravu, napr. informovat ludi priebezne o tom, co nedobre sa robi v dedine, nielen pred volbami. Alebo chodit na OZ pravidelne, aby sa poslanci citili aspon trochu viac "kontrolovani". A tak by som mohla pokracovat. Rozumieme si? P. Jurasa si vazim VELMI, volila som ho v poslednych volbach. Len odvtedy som o nom nic nepocula, co sa tyka diania v dedine, a to ma sklamalo.. Takze preto :) Vozenie mojho muza do prace s mojim rozhodnutim koho volit, nema nic spolocne, nie je na tom zavisly :) nestaram sa o to, ci pride domov na svojom aute alebo s niekym, kto ma firmu vedla neho :) Toto je tu moj posledny prispevok, lebo nema vyznam diskutovat s ludmi, ktori sa nevedia predstavit. Anonymne sa totiz lahsie hovori.


Rado: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [63] +|- [36]

Mila Lubka. Skus si pozrieť spätne svoje príspevky a hejtovanie co si vypisovala na Ondrejku. Tak nechápem co sa tu ako pozastavujete nad tým ked niekto po lopate pomenuje pravdu alebo mi ukaz co v tom letaku nieje pravdivé! A pravda je si myslim ze s tym letakom v plnom rozsahu suhlasi aj Klacan len nema guraz to povedat verejne! A teraz to bude vyuzivat vo svoj prospech na co cely cas čakal kto sa prvy do Ondrejku pusti :) to ze si ho zastavas je v poriadku ved co ak by prestal vozit tvojho manzela do prace v Ziline :) ale v jednom mas pravdu treba ist volit....


Lubomira Bartikova r. Gejdosov: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Mila Janka, a vy ste sa predstavili, ked si dovolite hodnotit, kto sa skryva za ake meno? Som asi jedina, ktora napisala svoje meno aj priezvisko. Nahodou, tiez budem volit Vlada, a to presne z tych dovodov, ktore tu "Mato" spominal. Prajem vam VSETKYM, aby ste mali tolko odvahy a "chochmesu" a vedeli sa pod svoj nazor aj podpisat :) Pekny den a hlavne treba ist volit.


Jana: 2014-11-14 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Matko ci skor asi Vladko:) spamataj sa a zacni konečne nieco robit nie len vyskakovat spoza bucka a mat velke recicky po cukrarnach a kamaratoch!!


Maťo: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Dnes som mal tu cest si precitat predvolebny "plagat" p.Jurasa a napada ma len "o moj boze" a to som neveriaci,nechaaaapem preco zvolil taktiku "hejtovania" a vobec nic pre potencialneho volica tj. predvolebne sluby,mam pocit ze tym dosiahne len to ze ti co sucasneho starostu nemusia tak ho nebudu o nieco viac ale ako pocitam tak pocitam neviem dospiet k zaveru ze to prinesie viac hlasov "prave" jemu a nie jeho konkurencii.a tym vlastne aj dostatocne "vyrozpraval" aky je(a to je dychvyrazajuce) z toho mi vychadza rovnica Juras=NIE a uz ked som sa tak rozpisal tak dam aj zvysnych : p.Fric=NIE (iba ak by niekto chcel Slotu ako podstarostu a este par veci ktomu :) dalej p.Ondrejka=NIE (8 rokov bolo dost a stacilo,urobil aj dost dobreho ale uz ho vlastne ego zoziera) no a tak mi uz zostava len p.Klacan=ANO (je to clovek kt. by nam mohol dostojne hospodarit,pevne v to verim a dufam) a to som vebec nechcel mu robit reklamu a aby to tak vyznelo ked uz je to moratorium,len moj bezvyznamny hlasok :) tak hor sa ku urnam :) peace


Marek: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Ešte taký postreh k príspevku od Goliáša. Ja si myslím, že ešte väčšia drzosť je písať niečo, na základe toho, že si „myslím“ že je to tak v zákone a tým osočovať druhého aj keď si to dopredu nepreverím. Najskôr dvakrát meraj a potom rež. Nechcem si tu zastávať ani jedného z kandidátov, každý má svoj rozum podľa ktorého by sa mal rozhodnúť a voliť si zástupcu obce podľa svojho srdca. Zároveň je veľmi dôležité v sobotu prísť vyjadriť svoj názor, aby bol zástupcom obce človek, ktorý má podporu čo najviac občanov, potom už bude na zbytočné reči neskoro. Ja len toľko


Marek: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Ja vnímam súčastného pána starostu ako človeka ktorému stúpla sláva do hlavy. Nepoznám iného človeka ktorý by na uvítaní detí do života vítal Vaše dieťa v mene “Slovenskej republiky“ . Asi mal pocit, že je prezident. Táto skúsenosť mi stále rezonuje v hlave už niekoľko rokov.


..: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Neviem o ziadnom dalsom protikandidatovi sucasneho starostu, ktory by sa obcanom prezentoval ohovaranim a zavadzanim - ak niekto nema patricne vedomosti a asi ani schopnosti, ako to zakryt, mal by svoju kandidaturu zvazit a radsej sa vratit z kratsej cesty.


...: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Myslim ze pred volbami sa kazdy kandidat chce nejakym stylom propagovat volicom takze ja to neberem ako pchanie sa niekomu do zadku..uz nech je po volbach..


Goliáš: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Ospravedlnujem sa ale aj tak nebudem volit tychto dvoch panov


občan: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

GOLIÁŠ ty máš teda dobré info..a chceš mi povedať že v tom buletíne neni kopec pravdy?myslím že bolo dosť vymývania mozgov a diktatúry zo strany terajšieho pána starostu..a pán Juráš sa nikomu nikam nepchá on to nemá za potreby..vidno že ho nepoznáš..


Goliáš: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [69] +|- [46]

Ospravedlnujem sa ale aj tak nebudem volit tychto dvoch panov


vodič: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [65] +|- [38]

Goliáš ako je možné, že si si nevšimol aj bulletíny terajšieho starostu ? zámer ?


volič: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [65] +|- [39]

Neznalosť neospravedlňuje, preto aby bolo jasné, volebné moratórium podľa ranných správ TV Markíza začalo o 7,00 ráno, nie už polnocou!!!


cecko: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [70] +|- [47]

Jasne ze nebudeme volit stare dreva ktore to uz len chcu dotiahnut do dvochodku


kajo: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [74] +|- [48]

Volím kandidáta kt. Uz toho spravil velmi vela pre obec zariadil financie.... a hlavne sa nechvali cudzim perim


Goliáš: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [75] +|- [48]

Volebné moratórium začalo dnešnou polnocou!!!! Nechápem ako si pán Juráš može dovoliť vhadzovať do schránok ľudí po polnoci svoje "bulletiny" je to drzosť najvyššieho zrna tlačiť sa ľuďom do... a ešte k tomu porušovať zákon!!! Sliačania vzchopte sa a nedávaajte mu podporu. A taktisto nevolte KDHakov ktorí sa skrývajú za cirkev!!!!


Wl1111: 2014-11-13 Hodnotenie príspevku: [76] +|- [44]

Podľa mňa voľba starostu je odrazom ľudí (voličov) môže ktokoľvek nadávať na ktoréhokoľvek kandidáta či súčasného starostu nie sme taká veľká obec že by sme kandidátov na starostu nepoznali osobne (rodinu, predkov ich ambície)každý má svoje klady a zápory, treba vybrať s rozumom.


Goliáš: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [89] +|- [51]

Maťo súhlasím plne s tebou!! nehovoriac, že netreba veriť, ale aby som to robil len kvôli tomu ukázať sa v nedeľu na sv. omši tak je to úbohé...


Maťo: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [91] +|- [51]

Najdolezitejsie je ist volit,ale tak ze svojmu kandidatovi dam hlas preto ze si myslim a dufam ze je lepsi a nie preto ze toho druheho nemozem ani citit (odhliadnuc od jeho kvalit) ...za volebnou urnou ma byt rozum a nie emocie :) ....a keby modlitby pomahali tak Sliace by uz davno boli hl.mestom slovenska,lebo mam pocit tam sa uz vsetci iba modlia a aj to len ked su "na očiach" ...peace


Ivana: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [91] +|- [51]

Nuž, zo štylizácie Gabriely a Radovana je veľmi pravdepodobné, že je to ten istý človek (ako napísal aj Braňo).


Lubomira: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [92] +|- [51]

Chcela by som zdoraznit, ze funkcia starostu je verejna fukcia. Nikto p. starostu nenuti, aby tuto naozaj zodpovednu funkciu vyonaval. To sa, samozrejme, tyka vsetkych verejne posobiacich ludi. Vykonavaju to dobrovolne. Preto musia ratat s tym, ze ludia ich budu hodnotit. Nie ich osobny zivot, to sem nepatri. Ale to, ako obec riadia, to mame pravo, a dokonca povinnost hodnotit. Najma, ak existuju podozrenia, ze nie je vsetko tak, ako by malo byt. P. starosta nie je neobmedzeny vladca, a podla toho by sa mal spravat, konkretne- nezasahovat do cinnosti zloziek v obci, informovat o pripravovanych investiciach v dostatocnom predstihu, respektovat volu obcanov, ked ju prejavia. A tu si dovolim spomenut uz niekolko krat spominane znicene kostolne schody. To je cisty priklad toho, ako sa ignorovala vola ludi, a to len v zaujme pretlacenia projektu p. Abonyho. Jeho kvality nespochybnujem, ale ako odbornik mal citlivejsie reagovat na prejavenu nevolu obcanov, ktori mali k staremu namestiu srdcovy vztah. Neverim, ze sa to nedalo urobit inak, s respektovanim nasej tradicie a historie. Kde je to stare :"Dedicstvo otcov zachovaj nam Pane"? Pre nas namestie nie je studia v odbornom casopie, ale srdce dediny. Aspon bolo, alebo mohlo byt :( Nechcem p. starostu osocovat, vazim si ho, uz len preto, ze je starsi clovek, a nieco v zivote dokazal. Ale aj ako jeho byvala volicka chcem vyjadrit velku nespokojnost s tym, ako riadi obec, a to hlavne bez pokory a autoritativne, ked si dovoli ludom sa vyhrazat, ci uz tym, ze pridu o zamestanie, alebo "pojdu do basy" ci posielat ich z obce prec, "ak sa im tu nepaci". Este chcem reagovat na predrecnikov, ktorim sa nepaci, ze kritizujeme p. straostu. Nuz, aj Bibla hovori, ze hriesnikov mame napominat. A je povinnostou krestana poukazat na necestnosti a nepravosti, a nie zaokryvat ich.


Volič: 2014-11-12 Hodnotenie príspevku: [92] +|- [51]

Gabriela-z Tvojho príspevku je nad slnko jasnejšie,že nemáš ani potuchy o tom,čo sa dialo.Alebo nedokážeš veci objektívne posúdiť? Nenapadlo Ťa,že diskutujúci neútočia,len na to čo bolo nefér poukazujú?!Tu vôbec nejde o chyby,tie robí každý.Ale v demokratickom zriadení sa koná po nejakej dohode viacerých ľudí,v prospech občanov.Ale ak sa koná to,o čom rozhodne jeden človek,tak to sa asi nedá nazvať demokraciou.A slušný prístup k ľuďom by mal byť základom.A keď si už použila ten výraz uzurpovať,tak "uzurpovať" si právo kritizovať môže každý,o tom je demokracia,ale "uzurpovať" si právo rozhodovať sám,to je zarážajúce! Vidieť,že Tvoj uhoľ pohľadu je nemenný,stále jedným smerom.Ale bolo by dobre sa občas pozrieť aj doľava,aj doprava a posudzovať veci logicky a objektívne.


Lubomira: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [93] +|- [52]

Technicka otazka- kde su prispevky, ktore boli pridane medzi prvymi? Dakujem za odpoved


radovan: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [95] +|- [52]

Hovorit o ludoch,ze aki su...to je podla mna silna kava.Kazdy z nas by si mal pozriet do svojej duse a az potom niekoho sudit.Zidia Jezisa neprijali za svojho Krala a v nasom krestanskom ponimani urobili zasadnu chybu.Je tazke vyhoviet vsetkym,ale skusit sa to rozhodne musi.Vela sa urobilo v nasej obci,ale vela nas este len caka.Mali by sme aj nasim potomkom ukazat,ze sme mali snahu urobit nieco pre nasu obec.Takze hlavne podme volit,lebo len rozpravat nestaci,mame sancu dat niekomu svoj hlas ,tak ju vyuzime!


Radovan: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [92] +|- [46]

Je tazke si trufnut povedat, ktory kandidat bude to prave pre taku velku obec, ako su Liptovske Sliace Musime verit ,ze Boh ukaze spravne smerovanie pre nasu krasnu obec.Treba zverit modlidby Panovi,aby vysledok bol pre kazdeho z nas priatelny.Asi nastal cas, aby ludia pouzili svoj selsky rozum a spravne sa rozhodli.Je cas,aby sme v nasich zivotoch dokazali,ze vieme co je spravne a tak prosim,aby sme si zvolili toho kandidata,ktory je pre nas tym majvhodnejsim.Modlidba dokaze zazraky ,a tak sa aj my pokusme modlit ,aby sme sa mohli pysit tym,ze sme SLIACANIA.


Ivana: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [97] +|- [53]

Gabriela, podľa mňa si blízko pravde, ale myslím si aj to, že ľudia si uvedomujú náročnosť funkcie starostu. Je však veľký rozdiel medzi chybou ako obyčajným ľudským zlyhaním a chybou, ktorá sa koná vedome a opakovane (o tom, že je na hranici zákona, nemám dôkaz, ale tiež je to blízko pravde). A o tom sa nesmie mlčať! Čo všetko pán starosta pre obec urobil - to až nadmieru propaguje on sám. Pýtajme sa však aj ďalšiu vec - čo mal z toho pre seba?


Braňo: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [97] +|- [53]

Gabriela je asi Ondrejka ml. Slovo uzurpuje používa na celom Slovensku iba on. Viď jeho Facebook. Starého sa ale už asi ani nikto iný nezastane :)


Gabriela: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [88] +|- [45]

Dlho som rozmýšľala či sa mám zapojiť do diskusie alebo nereagovať. Potom som si povedala, že vtedy keď sa ubližuje a útočí, človek je povinný zastať sa, povedať svoj názor na vec. No na to, ak chce vyjadriť svoj názor, pomenovať veci čestne a spravodlivo, potrebuje hlavne v dnešnej dobe odvahu. Chcem nám všetkým pripomenúť že byť dobrým starostom všetkým občanom, je veľmi ťažké. Predstavte si seba na poste starostu. Ja vidím nášho starostu ako človeka, ktorý miluje svoju dedinu, vždy chcel pre ňu to najlepšie a pracoval počas týchto volebných období s maximálnym nasadením. Nie je nič len čierne alebo biele, každý kto pracuje, robí aj chyby. Každý má svoju pravdu, ale pravda je len jedna či sa to niekomu páči alebo nie. Je len rôzny uhoľ pohľadu. Na post starostu alebo poslanca môže kandidovať každý, kto spľňa určité predpoklady na vykonávanie takejto funkcie. Starosta je pod drobnohľadom mnohých ľudí. Sme rôzni, každý má svoje očakávania. S určitosťou viem povedať, že nik si nemôže uzurpovať právo kritizovať ak skutočne nevyskúšal postaviť sa pred ľudí a niesť za svoje konanie zodpovednosť. Je na každom, aby si urobil sebareflexiu do svojho vnútra a podľa toho sa správal.


volič: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [100] +|- [55]

Naviac prístup súčasného vedenia OÚ k zamestnancom nesie veľmi vážne znaky ponižovania a šikany na pracovisku.Aj nad tým sa treba zamyslieť!


čitateľka: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [100] +|- [55]

Súhlasím s Evou, Ivanou, čitateľom, Ľubomírou aj Marekom. Vystihli ste to na dvesto percent. Ľudia ani netušia akú máte veľkú pravdu.


Eva: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [101] +|- [55]

Tohto ´´uja ´´ treba už konečne a definitívne poslat do histórie ked nie niekam inam a tam nech otravuje svoje okolie farizej hnusný ....


Ivana: 2014-11-11 Hodnotenie príspevku: [101] +|- [56]

Myslím si, že v predošlých dvoch príspevkov odznelo všetko podstatné a je na nás Sliačanoch, akého starostu si zvolíme. Niekedy mi napadá myšlienka, že koho si zvolíme, toho si aj zaslúžime? Pretože nad niektorými vecami zostáva rozum stáť a ľudia to aj tak nevidia? Alebo nechcú vidieť a to len pre svoje záujmy, pretože od vedenia obce dostali alebo očakávajú nejaké výhody? Verím však, že tých, ktorí chcú žiť slušným a pokojným, aj keď možno skromnejším životom je viac a obrazom našej obce bude ROZUMNÝ a ČESTNÝ STAROSTA.


čitateľ: 2014-11-10 Hodnotenie príspevku: [110] +|- [58]

Jedna vec je zarážajúca.Čo robia poslanci?!To len nemo pritakávajú pánovi starostovi?Ako je možné,že v takej veľkej dedine,si jeden človek robí čo chce?!Pred voľbami sa treba vážne zamyslieť nielen nad starostom,ale aj nad poslancami!Tí súčasní sú asi k ničomu,keď nedokázali posudzovať veci zdravým sedliackym rozumom a len nemo prikyvovať!Dovolili starostovi napáchať neodvrátiteľné škody!Viď Námestie Jozefa Kútnika Šmálova.Zbúranie a zničenie schodov a oplotenia kostola hovorí za všetko.Maximálna neúcta k histórii,k práci ľudí,ktorí to kedysi zhotovili a hlavne k práci vdp.prof.Kútnika,za ktorého pôsobenia to bolo vybudované.Divná úcta k človeku,keď na mieste,ktoré nesie jeho meno dám zničiť všetko,čo vybudoval. Nenapraviteľné a neodpustiteľné škody.Veď to nemá logiku!Kde boli poslanci,keď sa toto všetko dialo?!


Lubomira Bartikova r. Gejdosov: 2014-11-09 Hodnotenie príspevku: [104] +|- [49]

Nuz, predvolebne sluby su hlavne na to, aby nalakali ludi. Urcite ani p. starosta neveril, ze dokaze splnit vsetko to, co slubil. Ved nemadarmo sa hovori: "Sluby sa slubuju, blazni sa raduju" alebo "Ked vtacka lapaju, pekne mu spievaju" :) Nasi predkovia v tom mali jasno. Tak to uz chodi, a v politike snad 100-nasobne. Bohuzial. Ja vsak problem pana (dufam, ze coskoro byvaleho) starostu vidim niekde inde. Konkretne v jeho autoritativnom style riadenia obce. V neinformovani obcanov, O zatajovani planov, o royhodnutiach na poslednu chvilu, o uz vopred "vyhratych" vyberovych konaniach. Ved to su verejne (uz ani nie) tajomstva. A pod informovanim nemyslim to, ze sa vysledok hlasovania OZ vyvesi na inf. tabuli pred OU. Alebo aj inak- v dedine sa robi iba to(a presvedcte ma, prosim, niekto o opaku), co si praje p. starosta. A to aj cez mrtvoly. Bez diskusie. Bez nacuvania obcanom. Casto stylom, "ved Sliacania su sprosti". A ak ma niekto iny nazor a verbalizuje ho, nebodaj sa aj opovazi verejne oponovat, p. starosta sa nestiti ani vyhrazok. Takyto clovek nema pravo nazyvat sa krestanskym politikom. Mna ako krestanku to uraza. ale to je uz iny, vseobecny problem politiky, ked sa za nazov "krestanskej" strany skryvaju aj farizeji. Ludia v tejto dedine nie su sprosti, naopak, vedia viac, akoby sa to niekomu mohlo pacit. Dufam, ze ti, ktori ocakavaju zmenu, nenechaju nic na nahodu a pojdu volit. Ja pojdem urcite, lebo mi zalezi na nasej dedinke. Mam to tu rada. Len dufam, ze volebny vysledok nebude ovplyvneny nekalym manipulovanim. Lebo ruku do ohna by som za to nedala, ze niekto sa rad uchyli aj k tomu. Zial.


Marek: 2014-11-09 Hodnotenie príspevku: [114] +|- [75]

Veru kdh-cke ovečky budú voliť toho uja a keď sa 99% z nich opýtate prečo tak povedia že chodí do kostola a kandiduje za KDH a nepije a je to dobrý chlap. :D Tí ktorý ho poznajú vedia kto je a čo je :) ale zaslepené ovečky ako laura si ho budú tvrdo zastávať. Najviac som sa pozastavil nad tým keď som videl za koľko strán ujo kandiduje to je akože čo? Trik ako pritiahnuť voličov zo všetkých politických strán ? :D


Laura: 2014-11-07 Hodnotenie príspevku: [114] +|- [75]

Milý Robko! nech sa páči , máš možnosť sa tiež zapojiť do rozvoja našej obce!!! či už ako poslanec ! alebo kľudne si mohol ísť aj na starostu obce ! Lebo iba komentovať z poza pc a na všetkom hľadať chyby a porovnávať ! Tým nič nedokážeš !!! Myslím si, že všetci máme svoj rozum a vieme si zvážiť čo chceme! ˇˇčo si zvolíme, to budeme mať! ˇˇ...osobne si myslím, že sa toho nespravilo málo ! a všetci vieme , že veci nefungujú tak, že lúsknem a mám to ! všetko niečo stojí a niečo trvá! ....a pochybujem , že všetci starostovia dokážu splniť zaraz všetko čo sľúbia ! ....v živote to bohužiaľ nejde všetko ľahko a tak ako chceme! a to vieme aj my čo nie sme na vyšších postoch! tak skúsme každý niečím prispieť a pomôcť si, skôr ako budeme ˇkydaťˇ a bude všetko krajšie :)